צפו: סיור וירטואלי בכנסת

שלום בידרמן 2 Comment on צפו: סיור וירטואלי בכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום השיקה הכנסת יחד עם חברת 'גוגל' סיור וירטואלי במשכן באמצעות Street View המאפשר סיור בארבע קומות מבנה הכנסת. בכך מצטרפת הכנסת לקומץ נבחר של פרלמנטים ומבני ממשלה, ביניהם: הפרלמנט הקנדי, הבית הלבן, דאונינג 10 בלונדון, וארמון המלוכה הבלגי, שבהם ניתן לסייר באמצעות המחשב הביתי.

לפני מספר שבועות צולמה הכנסת באמצעות טכנולוגיה הכוללת צילום של 360 מעלות המאפשרת סיור וירטואלי והיום הושק הסיור המבוסס על התמונות שנלקחו. הסיור מאפשר צפייה בטרקלין שאגאל, בשטיחים ובפסיפס שיצר האומן מארק שאגאל, סיור בקומת הכניסה, במליאה וביציע הציבור, מבט אל תוך לשכה של חבר כנסת ואפילו סיור בתוך המליאה עצמה עם אפשרות לצפות בה מכסא יו"ר הכנסת. מעתה ניתן יהיה למצוא את הסיור בכנסת באתר הכנסת, באתר המפות של גוגל ובאתר הסיורים הוירטואלים באתרים ממשלתיים ברחבי העולם.

אדלשטיין גוגל הכנסת

יולי אדלשטיין הכנסת

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין ברך על המיזם ואמר: "הפרוייקט של חברת 'גוגל' מנגיש את הכנסת לכיכר השוק הווירטואלית. היום הכנסת נחשפת וחוזרת להיות בית העם, בית זכוכית, שאפשר לסייר בו מבפנים. יש כאן ממש הזדמנות לראות את יופיה של הכנסת, להתעמק בשכיות החמדה שלה, לצעוד במסדרונותיה, לראות את יצירותיו של שאגאל וקיר המליאה. אנחנו לא מתכננים לבטל או לצמצם את מאות אלפי המבקרים הפוקדים את הכנסת כל שנה, להפך, אנחנו חותרים להרחיב את מעגל המבקרים ולתת הזדמנות לעוד אנשים לראות את הכנסת מהמסך הביתי".

 



2 תגובות

מיין תגובות